Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

dijous

Declaració d' intencions



" Per ser etern es necessita estimar i per estimar es necessita saber cuidar el somni de qui la despositat a les teves mans"...

I no serà el teu privilegi serà el dels dos, quan el sol llepi els vidres i travessi la finestra lliscant-se pel sòl fins a aconseguir la nostra llum.

Es farà albada en dos cossos que es deixen bressolar, que se somien i se senten , que s'esperen amb la pell encesa i la llum apagada, per incendiar-se i fer-se eterns.

I ja res més existira fora de nosaltres, quan la meva boca busqui totes les respostes en els teus llavis i el teu cos busqui en les meves mans el plaer que arrenqui murmuris a la nit.

Vull ser tot el temps del teu temps, vull ser casa teva per al teu cos,melic que et reclami, pits que s'amaguin a les teves mans, mapa entre els meus dits quan les teves cames es tibin.

Aquí tens la meva pell, el meu temps, les meves paraules, amb gana del quotidià, on els meus peus caminaran al costat dels teus, on el pes de la vida s' agafara de la teva mà i de la meva, amb els ulls oberts vetllant els teus somnis esperant veure arribar tot el que s'amaga darrere la finestra cada matinada.

Deixa'm estimar-te, i desfer les costures que cobreixen la teva pell, enfonsar-me dins teu, fondre'm amb els teus somnis, el teu sexe i les teves paraules, quedar-me tota la nit i oblidar en cada segon amb tu l'altra vida que fora ens desvetlla.


5 comentaris:

  1. Marta, m'has deixat bocabadada. Quines paraules i quins sentiments més potents!!! Quan s'estima així com tu vols estimar i t'endinses fins als somnis de l'estimat fent que els de l'un i l'antre s'entrellacen i s'uneixen en un únic somni, els problemes del món desapaeixen i sols existeix una felicitat tan gran que ni te la creus.
    El problema és que el món de fora existeix i mai es pot oblidar per complet.

    Molt bonic, m'has transportat amb les teues paraules als límits dels somnis més bonics de la meua vida.

    Moltes gràcies i molt bona nit.
    B7s

    ResponElimina
  2. Preciós!

    Passaré més per aquí, aquest espai transpira sensacions que m'agraden... gràcies.

    ResponElimina
  3. Senzillament preciós!, un somni tan ben dibuixat que emociona...

    Salutacions,

    ResponElimina
  4. Quan el cor parla tot es molt senzill,poso els meus desitjos al sol,enterro la meva roba a la sorra i despullo l'ànima per qui em vulgui escoltar.

    Gracies per ser-hi i compartir.

    ResponElimina
  5. Molt sincer i bonic tot el que dius, Marta
    Abraçades

    ResponElimina