Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

divendres

Sense senyal



Fascismo, ideología política autoritaria que considera al individuo subordinado de los intereses a los intereses del estado.


Lenin va dir que la veritat és sempre revolucionària i Hitler que les grans masses sucumbiran més fàcilment a les grans mentides que a les petites.

Pero Winston Churchill: va dir Es pot enganyar sempre a un, es pot enganyar de vegades a tots, però no es pot enganyar per sempre a tothom.


 Són el que són i sempre ho han sigut ...

6 comentaris:

  1. no és pot estirar tant de la corda...quan es trenqui ja serà massa tard

    ResponElimina
  2. Cal no oblidar que tota política que no fem nosaltres serà feta contra nosaltres com deia Joan fuster, i que a nosaltres se'ns ha despertat per fí aquest sentiment de país que tan lluny ens ha fet arribar

    ResponElimina
  3. a vegades em ve un glop de llibertat, aquest es els teu fantàstic blog, felicitats

    una abraçada des de Reus

    ResponElimina
  4. Dons compartim aquesta llibertat i fem-la entre tots mès forta.
    Benvingut des de el meu estimat Reus on tanta gent hi tinc.

    ResponElimina
  5. Quan llegeixo el teu blog, se'm desperta la meva pròpia consciència..., em llegeixo.

    Felicitats


    Conce

    ResponElimina