dimecres

Descobrir paratges







L'itinerari és llarg ...
i vull ensenyar-te tots els racons d'aquesta fascinant geografia.
Ressegueixo la teva esquena amb el tacte dels meus dits
t'omplo el coll de sabors
les cuixes de sensacions
t'estarrufo la pell i t'estimulo els sentits perquè vagis coneixent els canvis
de temperatura...
És l'hora d'inventar-me fantàstiques rutes per crear-nos i recrear-nos
llocs en els que et sentiràs indefens i atemorit ...
d' altres on convertir-te en salvatge i dur
Assaborir-nos tot sencers
Profanar cada racó de pell per a reconèixer-nos en paratges relliscosos i
foscos.
Reescriure'ns amb els llavis fins a memoritzar-nos...
Recorre'ns i tornar-nos a córrer el traçat amb ànsia però sense pressa...i
retenir-lo
Improvisar racons per endevinar... jugar la partida... i la revenja
Apagant focs en boques retrobades
Marcant amb suor els passos que penetren la teva geografia
T'ho vull ensenyar tot aquest matí...
darrera de les meves ànsies i al límit de les meves esperes...
Suspeses d'un incert desig de contenir-me
 d'arribar... 
d'ancorar-te en el meu port assedegat
on l' amor arriba a racons on ni tan sols sabíem que existien
i on jo sóc només una dona cremant en un home on ni l' oceà és suficient per
apagar el seu foc.
( De la meva llibreta de viatge Retalls de Pell )

6 comentaris:

  1. És molt, molt bo. És ple de sentiment i desig. D'aquella passió que ens omple a vegades i que fa que perdem el cap i la raó per algú; encara que només sigui per poder siluetejar el seu cos una vegada més.

    ResponElimina
  2. He arribat fins aquí des d'altres espais i em sembla un lloc deliciós , d'una sensibilitat difícil de trobar, alhora d'una força encisadora.

    Pol Mainat

    ResponElimina
  3. Un bellíssim cant als sentits i a la sensualitat més autèntica. La teva llibreta de viatges és un tresor impreuable, Marta. Gràcies per ser tan valenta i compartir-la.
    Una gran abraçada!
    Galionar (o Montse, que no em deixa publicar amb el compte de Google)

    ResponElimina
  4. excursions de plaer a repetir tantes vegades com es vulgui.

    ResponElimina
  5. No sé si t'ho vaig dir. Tinc un recull de poemes (no publicat) que és diu "Retalls de".
    Endavant!

    ResponElimina
  6. En general, lo del tema dels comentaris no te nom, ho arregla'n a estonetes, però que hi farem!!

    Albert, suposo que quan les coses surten del cor no poden ser d' altra manera. Gràcies

    Pol, benvingut sempre i gràcies

    Montse, es una llibreta molt sentida, molt meva de tots aquells sentiments i emocions que han anat passant per la meva vida, plena també d' erotisme i passió molts d' ells però que no ho és quan s' estima oi. Petonet guapa

    Garbi sempre es un plaer compartir sensacions. Gràcies

    Jordi, no, ni idea, és un nom que vaig triar perquè mentre escrivia un dia, em van preguntar , que escrius? i em va sortir aixi, des de llavors li vaig posar nom.

    Gràcies a tots per ser-hi

    Marta

    ResponElimina