Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

diumenge

El que faltava ...




Repassant les solemnes declaracions del Rei, que te ous la cosa que aquest senyor que en moments puntuals del país no s' ha mullat per estar al menys al costat del poble, ara, quan mes fins la pebrotera estem d' ell i de tot plegat obri un bloc ( que no és "cachondeo, escarceo y otros meneos") , publiqui una carta que segurament li haurà escrit el seu millor enemic, potser fins i tot republicà per les burrades, deixant anar bajanades i pixades fora de test, demanant remar tots junts i no perseguir "quimeres", i potser les quimeres son il.lusions, pero molt mes sanes que perseguir elefants per matar-los...quins collons !!!!

Jo també remaria i a dos mans deu hores al dia si el meu sou fos el seu, si els meus gastos els pagues un altre i en lloc de regalar-me el 3 x 1 al Carrefour em regalesin un parell de ferraris i em recomenes per obrir algun negociet i quan l' obri com aquell que no ho veu, em deixi desviar alguns millonets per si les coses venen mal dades, perque jo deixo de pagar la hipoteca un mes i el que em desvian i enfonsen es la vida.

Ens venen una Espanya democràtica com a producte de millor futur, però sota una Constitució inamovible, una nació indivisible, una llengua única, una sola bandera i un sol esperit... l'Español amb Ñ de coÑo!!.

Estic farta del Rei, la Monarquia, el PP i de la moralina de tots ells, potser algú va pensar en algun moment que aquesta colla d' arreplegats arreglarien la situació del país???, que un govern de dretes amb antecedents retrogats i feixistes tiraria endavant un país ple de diversitat, de cultures i d' altres llengües tan importants com la que ells defensen trepitjant a totes les demès?

Retallen drets primordials, ens llisan a osties si ens manifestem, l' injecció de diners és pels bancs, la pujada de sous pels ministres, banquers, i mentrestant van sortint descerebrats que puja'n al carro de l' imbecilitat, l' ultim el president d' Extremadura, em sembla que si haguessin de fer exàmens psicotècnics per presentar-se a polític mes d'un tornaria a P-3.

Es preocupa'n pel sexe, els homosexuals, els toros, el català,  i els hi bufa la gent del carrer, la falta d' ajudes, de subvencions, que els nostres estudiants marxin a l' estranger a fer tesis, la falta de seguretat als carrers, no sé com acavarà aixo pero ara mateix l'unic clam que em surt de l' anima és ...

vagin a la merda senyors!!!


8 comentaris:

  1. Doncs mira... afegeixo, al teu, el meu "que se'n vagin a la merda!". És la manera més expressiva i menys violenta de desfogar-se davant d'aquesta munió d'ineptes i aprofitats que ens han portat a la patètica situació que ens toca viure.
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I desprès parlen de la corrupció dels altres països ,definitivament ens prenen per imbecils, i si tornen a sortir es que serem un país de gilipolles, aprofitem l' oportunitat que tenim els catalans de desmarcar-nos. Una abraçada

      Elimina
  2. i al molt cabron no li han retallat apenes el seu sou

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens hem parat a pensar el que s' estalviaria Espanya sense les despeses reials? perquè el poc que fan ens surt molt car.

      Elimina
  3. Veig que esteu encesos.
    Tranquils, nois tranquils, corren aires de tardor, de canvis, de proeses.
    Tots, tots plegats els hi donarem una guitza al cul, una guitza d'elefant això si.
    Em sento, no se tu, com si ara em toqui emancipar-me. Sortir d'aquesta presó que ens te atrapats.
    Tindrem sort, segur. O ara o mai.
    Visca Catalunya Lliure.

    ResponElimina
  4. Com més lluny d'aquesta família, millor! ;-)

    ResponElimina
  5. No puc coincidir més amb les teves paraules. Aquest personatge del que parles el millor que hauria de fer seria fotre el camp i ja que no ho fa, com a mínim que calli la boca. Jo si hi penso.... em bull la sang!

    ResponElimina