Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

diumenge

Hercólobus, realitat o ficció ?



Estic tornant a llegir les "Profecies de Nostradamus", fa anys m'el va regalar un amic del meu pare, però com passa de vegades quan deixes llibres li vaig perdre la pista, aixi que m'el vaig tornar a comprar.

Recordava lleument que estava dividit en Centúries i cadascuna d'elles pertanyia a un temps de la nostra història.

Les vaig repassant una per una fins a tornar a arribar a Hercólobus, el planeta fred o vermell com li diuen algún, que roman amagat des de fa mes de 25.000 anys i que segons Nostradamus apareixerà per arrossegar amb la seva massa de ferro magnetizat totes les llums del cel.

Aquest astre ja ha estat detectat per la Nasa en l'actualitat encara que no donin ressò la majoria de científics per no crear alarmes.

De fet diu que l'ocàs  d'aquesta Humanitat, está simbolitzat en l'eclipsis solars.

Des d'aquest moment les coses han anat a pitjor, i ja s'està veient amb els terratrèmols de Turquia, Grècia, Taiwan, Mèxic, els Àngels, els diferents huracans , inundacions en diversos llocs, genocidis, guerra a Txetxènia, Irak, Somalia, desastres de tot tipus, despertar de volcans, i un llarg etc.

I no sé si seran veritat o no la resta de successos futurs, però el que si sé és que hi ha coses a la vida que no es poden deixar per demà, per més que la mateixa vida s'entossudeixi a proposar-nos el contrari.

6 comentaris:

  1. Vist així acollona una mica ....però jo crec que la nostre destrucció ens l'estem nosaltres mateixos a mida. Altre cosa serà que li fotin les culpes als altres, de totes maneres em faràs mirar sobre aquest tema doncs en sóc un aficionat

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi tambe m' agraden molt aquets temes. Busca-ho perque no he volgut posar-ho aquí pero hi han prediccións puntuals que afecten a la nostra actualitat que serien del tot imprevisibles i estan escrites, ja veurem.

      Elimina
  2. no podem obsessionar-nos amb aquests temes, ens farien la vida impossible i ja trobem en el nostre quefer quotidià massa obstacles, però això sí cal viure el present amb ganes encara que de vegades ens coste

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és qüestió de obsessionar-se és cert, però a mi m'agrada sapiguer mes de tot aquest món on cada vegada tinc més clar que som energia i que en nosaltres mateixos esta la resposta a moltes malalt.ties i a moltes preguntes.
      L' astrologia és un punt mes de tota aquella de coses que sense sapiguer la raó la historia en dona resposta.

      Elimina
  3. No hi crec molt en les teories de Nostradamus, el que si crec és que tots tenim un final que no serà tan grandiós com el que produiria aquest misteriós planeta.
    Segurament ens n'anirem de forma senzilla, tal com hem vingut, i deixarem moltes coses per fer però ... potser això no té importància.

    Bona tarda Marta.

    ResponElimina
  4. Pere jo no hi penso com marxarem d'aquest món, però m'agrada llegir perquè moltes de les coses escrites en el segle han passat , també te cert paral·lelisme amb inscripcions dins Les piràmides d'Egipte que també coincideixen amb ell i s' han produït.
    Bona tarda

    ResponElimina