Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

diumenge

Santa Llúcia ...





La setmana passada mentre estava al carrer esperant l'autobús, es va parar davant meu un 4x4 amb dos homes dins, jo a poc més de 5 metres, tampoc sóc molt destra mesurant distàncies però més o menys...

Situació:

dos caps inclinats mirant-me...
dues cares gesticulant-me
jo al principi mirant de reüll i passant ...
tocada de clàxon
i davant la insistència tota digna aixeco els ulls del terra i deixo anar:

Tu i ell, podeu anar els dos a la merda i deixar-me en pau que no vaig a cap lloc!!!!

Girada de cap tota digna per part meva a l'altra punta de la parada de l'autobús mentre pensava, ostres Marta cada vegada tens més èxit ...

I en aquest moment escolto una veu que em diu

Marta hòstia, encara estem així, vols anar d'una puta vegada a l'oculista?????, aixeco la mirada i era un ex cap meu amb el seu germà!!!!!

Tocada de peus a terra i reflexió, perquè entre aquesta situació i que la setmana passada em vaig confondre de cotxe i pensant que era el de la meva ex cunyada que m' esperava em vaig fotre dins el cotxe d'un xines aturat al semàfor, anar a l' oculista ja no es una opció ... es una necessitat urgent !!!!

7 comentaris:

  1. Ostres Marta, doncs sí hauràs d'anar a l'oculista de pressa, encara que de vegades per al que cal veure. No ho deixis.
    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alfonso el problema es que em fa mandra, no es altra cosa, pero com diu el meu fill, ja comença a ser preocupant !!!!
      Una abraçada

      Elimina
  2. Jajajaaaa! Sens dubte, hauràs d'anar a l'oculista! :) Però no et preocupis, que hi ha una infinitat de montures que segur que encara et faran semblar més guapa i que t'estaran de meravella!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Montse pero si la qüestió en que m' encanten les ulleres , de fet em vaig fer unes va dos o tres anys monissimes pero de cop hi veia be...i allà les tinc pero ho tornarem a intentar.
    Petons guapa

    ResponElimina
  4. jejjeje una mica preocupant si és i no pel fet que et puguin mirar els homes, que de ben segur ho fan.

    Sense elles no hi veig molt i com són progressives i la graduació és tan distant de lluny que de prop que pel carrer no puc portar-les, això fa que més d'una vegada em succeeixin coses com les que ens expliques ... al moment una murga , però al recordar-ho em fa riure.

    Aferradetes!! :)

    ResponElimina
  5. Lluneta es fantàstic a vegades que passin aquestes coses perquè et fas un far de riure i en el fons t' adones que segueixes sent la mateixa que riu per qualsevol tonteria.
    Aferradetes solet !!!

    ResponElimina
  6. Marta...una tal cantireta també fot la pota. I l'ullera...

    Visca la biografia sucosa...amb diòptries!

    petonets...

    ResponElimina