Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

dijous

Molta llum per tots nosaltres ...


Avui un dels dels Jordi's imprescindibles de la meva vida des de fa anys i anys, el meu estimat amic Jordi S. em deia que perquè felicitava el Nadal si no hi creia, i per una part te rao pero penso que ningú te la culpa de que jo sigui tan poc tradicional i que cada vegada m' agradin menys aquests dies perquè entre altres coses cada dia em falta mes gent.

Pero el meu agnosticisme es meu i encara que no crec en tots aquests dies envoltats en llacets de colors i bons propòsits, us vull desitjar molta llum en el nostra dia a dia i que siguem capaços de trobar pous de vida en el nostre desert particular,  emborratxar-nos de tendresa i inflamar-nos d' il.lusios, trobant cada dia milers de raons per continuar.

10 comentaris:

  1. Si les busquem, trobarem les raons. Bones festes!

    ResponElimina
  2. I tant que si, encara que a vegades la foscor ens vagi darrera,
    Bones festes Loreto per tu i els teus.

    ResponElimina
  3. Tampoc jo hi crec, però he desitjat també el mateix que tu: que no ens falte la llum, ni la il·lusió per buscar-la. Bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens fa falta a tots, molta llum i que el sol sorti cada dia una mica mes en el nostre horitzó particular.
      Bones festes ¡¡¡¡¡

      Elimina
  4. si un motiu és bo per retrobar-nos, tant li fa el nom que li posin o el que hi creiem. Bones festes wapa

    ResponElimina
  5. Bones festes Joan, en nom del que calgui o cadascú necessiti anomenar.

    ResponElimina
  6. Sempre és bona hora pels bons desitjos i els que tu ens deixes em semblen molt bonics i no tan sols això, sinó molt necessaris per seguir endavant.

    Aferradetes tendres i bones festes!! ✰

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones Festes lluneta i que sempre hi hagi un estel de llum al final de cada dia
      Tonets i aferradetas

      Elimina
  7. Desitjar llum, il·lusió i tendresa és una manera de donar-li sentit a aquestes festes que cada dia estan més enfocades al consum i la banalitat.
    Per a tu que també es renovin les il·lusions i una càlida llum et faci veure claredat a l'horitzó.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo nomes demano salut i llum a la meva vida perque quan pel motiu que sigui has tingut un peu a la foscor t' adones que la veritable força es un mateix i la seva capacitat per regenerar-se i reinventar-se.
      Una abraçada Alfonso i bones festes

      Elimina