Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

dissabte

Cony d'estiu!!!



És que no hi ha més,mullat i suat...

El poble treballador ens aixequem al matí xops de suor... et dutxes...just els dos minuts abans de vestir-te i ja tornes a estar xop... i no precisament dels fluids que dignifiquen cos i ànima...

Et poses la roba i sembla que s'hagi encongit perquè et queda enganxada semblant una botifarra de Camprodón.

Et passes el dia amb el nas sota aixella per si fas olor...

Del pèl ja ni parlar...

Si el deixes sense agafar se't enganxa al clatell... si et fas una cua de cavall et prenen pel tirador d'una porta i si et fas dues trenetes...sense comentaris...

Una altra són les postures al sofà...quan estas de cap amunt se t'escalfa el cul... de costat les orelles se't enganxen al coxi... de cap per avall el meu fill em pren per un pony...

Vaig caminant pel carrer i penses... m' estarè fent pipi????

Perquè notes les gotetes de suor cames avall i et dius, si jo no he suat en la meva vida!!!... i ara perdo liquit per tot arreu...

Arribo a casa i em poso fresqueta... és a dir en calces, això si baixant persianes perquè llavors és el veí que surt a fumar el que sua...

I cada dia fuma mes el cabró!!!

Però és que és igual al cap d'una estona tornes a estar igual i sembla que tot et pesa mes...

Et fiques al llit suada... dorms xopa i t'aixeques de mala llet...

Si vas a la compra et passes l'estona en els congelats llegint fins i tot i amb tot detall les etiquetes dels pèsols

Si estic de ruta ja és la pera... el sombretet, el ventall, l'ampolleta d'aigua, i la senyera del Barça perquè no se'm perdi el bestià...

Amb el vent del desert el sombreret a prendre per sac... el ventall per 30 perquè acaparo l'unica ombra que queda i tots enganxats a mi.

L'ampolleta d'aigua recalentada i la senyera del Barça com fa tanta calor sembla la de la final de Sevilla... entre les cames amagada...

Ja és la ostia si el grup que m'ha tocat és el de la "Jese" ( o sigui Jet set) t'amenacen amb denunciar a la teva agència perquè no se'ls obre la finestra de l'avió cami a Abu Simbel perquè passi l'aire.

Jo...suada, cabrejada...cansada...amb les sandàlies desintegrades per la sorra del desert...amb ganes d'una cerveceta gelada i un "il·luminat" et diu que no se li obre la finestra de l'avió!!! quins ous!!

Plores? rius? o et cagues en la seva santa mare que no té culpa o li dónes dos mastegots i el fas seure d'un clatellot al seient de l' avio.

Seient d'altra banda fet a la mida de la Barbie ...perquè sembla que estiguem encastats...

El "perdo... s'ha assegut vostè en el meu cinturó" ja és un clàssic i mes calor... i el cul recalentat i tu acollonida perquè dos seients mes endavant hi ha un tipus moda Bin laden... i notes per primera vegada que el cul et cap perfectament en el seient perquè en veure'l se t'ha encongit sense saber com.

No m' agrada l'estiu...no suporto la calor i m'he convertit en el surtidor natural dels mosquits talibans del pais.

I a tot això...penso cony de Zapatero!!!!!

Bon estiu a tothom i seny eh? que ens hem de veure a la tornada

13 comentaris:

  1. Mai ho hages dit de tu,
    que no te agrada l'estiu,
    tot i que no m'estranya gens,
    a quí l'agrada el calor extrem
    o el fred riguros de Camprodon?,
    (Que ja podia ser la botifarra
    de Sant Pau de Seguries)
    Que passis un fresquet estiu.

    ResponElimina
  2. Ostre, que bo, Marta! Celebro que el cony de calor no hagi derritit el teu magnífic sentit de l'humor, ans al contrari, l'hagi augmentat i tot. He rigut moltíssim! És possible que algú demani per obrir la finestreta de l'avió? Quina colla de capullos que volen per sobre dels sostre caps...!
    Molt bones vacances, Marta, i que sigui lleu la calorada! Però torna, eh?

    ResponElimina
  3. A qui se li acut barrejar-se amb la JESSE i pujar a avions sense posibilitata d'obrir les finestres......Bon estiu i bones vacances.
    Pensa que una dona tota xopa......es molt sensual, per incòmode que sigui. Em quedo amb la imatge....;)

    ResponElimina
  4. Xarnego, sóc de fred malgrat que toca treballar on toca, per aixo la millor temperatura d' aquest països càlids son a les nits al desert.

    Montse es que si no ens prenem les coses amb humor, que queda??, per sort sóc de les que m' enfoto fins i tot de la meva sombra Un dia explicaré totes les anècdotes d'alguns "il.luminats" que semblen fets amb serie i fan comprendre el perquè del fenomen de l' Esteban.

    Joan es que la JESSE dona molt de si i es com el miracle dels pans i els peixos que es multipliquen sobretot als Charter de l' estiu.

    Petonàs i bon estiu

    ResponElimina
  5. Marta, es que ese lugar es para enero, pero el treball es el treball, para compensar pide uno a Noruega.
    Saludos

    ResponElimina
  6. No vegis com m'has fet riure! Conserva sempre aquest sentit de l'humor. Cony de veïns! i els de la JESSE...Tranquil·la que ja arribarà el temps de sortir al carrer amb guants i bufanda. Un somriure.

    ResponElimina
  7. Marta, bones vacances, i conserva aquest sentit de l'humor tan irònic, que amb la Jese és l'únic escut que pots posar-te, a més de l'Aftersun.
    Cuida't, sisplau.

    ResponElimina
  8. Albert tinc algú veí que és un insult al sentit comú pero... "semos asin".

    Cantireta amb sembla que la virtut mes gran que tinc es el sentit de l' humor, es alló a vegades de no saber si tallar-me les venes o deixarme-les llargues.

    Un somriure per tots dos

    ResponElimina
  9. Jaaaaaaaa!!!!!!!JIIIIIIIII!!!! Ai!!! que em pixo!!!!

    ResponElimina
  10. Et desitjo que et rehidratis força. Fins aviat.

    ResponElimina
  11. molt bona aquesta ruta a través de les misèries de l'estiu ...
    T'agraeixo molt la teva visita al meu blog, seguim compartint
    una abraçada ben cordial des de mataró
    joan

    ResponElimina
  12. Collón quines Vacances mes Llargues xiqueta , que has anat a Vladivostok, i estas tornant pel pacific????

    ResponElimina
  13. Si caminant de genolls i plens de cigrons com deia la meva avia!!!! Es diu feina nanu,feina i poc temps per res mes.

    ResponElimina