diumenge

Que no us enganyin !!



Ahir quan vaig escoltar l' intervenció encoberta en els Mossos, aplicant d' amagat l' article 155 i passant-se pel forro l' article 7 del Tractat de l' Unio Europea que diu" Suspensió de estat membre que faci ús militar contra la població” i la insubmissió de  Major Trapero, que no ens enganyem és per guanyar temps i no deixar a Catalunya en mans dels militars, em va envair una sensació de calma, de respirar fons perquè estem en bones mans , las de Trapero i tot el cos dels Mossos d' Esquadra.

Aquests dies que escoltes opinions d' aqui i d' allà, haig de dir però que m' estimo molt la meva salut mental i la cuido, i ja des de fa un temps no em deixo enverinar per persones o mitjans adoctrinats que l' únic que s'aconsegueix es crear odi i animadversió a tot allò que no entenen, ni viuen ni els mou.

És molt fàcil viure la realitat d' aquests dies a distancia i des de el sofa de casa, o a mitges entre la realitat i la ficció en ambients tancats i estrets de ment, però la vida és qüestió de valentia, d' intel·ligència i de generositat.

Seny, pit i collons com deia l' estimat Tito Vilanova.

Penso amb els meus avis paterns, refugiats a França i enterrats allà perquè ja no van voler tornar, al meu pare, al camp d' Argeles, a la mare tenint que anar de la Montcada a Cerdanyola caminant amb 6 anys buscant pels camps el que trobaven per menjar, i em reitero de que la llibertat es un dret que es perd, no és guanya, perquè naixem lliures i ningú sota cap amenaça, idea, decret o ideologia pot segar o menysprear la llibertat de ningú.


Fa temps potser hagues intentat fer entendre el que esta passant, cert que hi ha gent molt conformista que mentre tinguin el seu salari a final de mes i quatre quartos per gastar la resta de la humanitat i com funciona la societat els hi bufa la resta, pero a mi no m' han educat aixì, ni jo he educat així al meu fill.

Que no us enganyin, ara és Catalunya, però el que esta passant NO es una qüestió d' odi i SI de democràcia, no es tracta de Catalunya o Espanya, de tu o jo, és tracta de la LLIBERTAT DE TOTS.

.#ElsMossosNoEsToquen

5 comentaris:

  1. L'animal ferit ha perdut el seny i és perillós, només nosaltres amb la nostre serenitat podrem arribar a bon port. Queda poc, ara no la caguem i tindrem llibertat per tots.

    ResponElimina
  2. Cert, per damunt de tot seny i intel·ligència, ells han perdut els papers i el realment trist és el nivell d' alguns acomiadan a militars com si anessin a la guerra dona una idea de lo llegits que son.

    ResponElimina
  3. Llavors creus que els mossos desobeiran la ordre de precintar els col•legis?

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que crec és que els Mossos o al menys una part molt important d' ells estaran al costat del poble, de moment Trapero ja ha donat proves mes que suficients de que esta al costat de la democràcia. Jo estaré on haig de votar a las 7 del mati com ha dit l' ANC per no deixar que passin i el que tinc molt clar és que hi hauran urnes, no sé si dins o fora però hi hauran.

      Elimina
  4. Per cert, el Bombers ja s' han oferit també.

    ResponElimina