Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

dijous

Sensacions d' ahir



Dins del meu fons gairebé amagada
intento retrobar aquella part de mi que sovint deixo oblidada
envaïda per un vent que em frega els llavis i m'acaricia el ventre.
Entregada al so d'un silenci encisador et penso
il.luminant dolçament amb claror de lluna totes les pors
eclipses els silencis
destapes els instints
incites a que m' aboqui dins teu
banyant-me amb raigs humits que em recorren i m'habiten sencera.
I em veig segura, alliberada....
sentint de nou la vida bategar.
Perquè ara sé
que tan amor es agafar-se les mans com aprendre a deixar-se anar. 


5 comentaris:

  1. Tot junt. Imatge i poema.
    Em fan pensar en la idea d'eclipsi. O de deseclipsi.

    ResponElimina
  2. Sí, Martona, agafar-se les mans pot ser un acte d'amor d'una intensitat tan gran que no tothom és capaç de comprendre. Coincideixo amb les teves paraules plenament i les faig meves.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  3. Tanta generositat afectiva hi ha en l'acte d'estimar amb plenitut gaudint del joc d'amar compartint amb total i plena intensitat tots els sentits que s'hi barregen, com en saber llegir una mirada, o passejar agafats de la mà.
    I si en l'acte d'estimar es transmetents més profuns que naden al nostre interior, al teu poema es refecteixen amb una sensiblitat poètica tan gran que no ens deixa satisfets amb una sola lectura.
    He gaudit molt llegint el teu poema, fins al punt de reescrure'l i fer-lo meu.
    Una gran abraçada
    Des del teler, Joana

    ResponElimina
  4. Ai les presses!!! Volia dir: Els sentiments més profunds que naden al nostre interior.

    ResponElimina
  5. Si la poesia es alló que queda després de les paraules i que va més llunty del seu estricte significat i de la seva ordenació ... es que la poesia genera coneixements i experiències per ella mateixa. La cosntatació d'un aprenentatge es una magnífica manera de convertir la propia vida en poesia. Pefecte el poema . Exacta la conclusió. Enrriquidor el resultat... que més vols poetessa?

    ResponElimina