Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

dissabte

Estimada Montse ...



Saps que des de fa molts anys tenim una relació molt especial, de fet ets amb l' única de la teva família que em parlo, i sé que la meva mare no et deixava de donar-te la pallissa quan em trobava perduda per aquests mons de Déu, que per cert, poques companyes de treball tens eh? per "Alà" poca paritat existeix!!.

Tots els anys vinc a veure't, sóc com la cosina que ve des de lluny, mes cosina que lluny però noia la fe i jo tenim un conflicte des que la Germana Emilià va amargar-me l' infància, però tu ets única per mi i t' estimo, ho saps perquè t'anomeno sovint quan et dic , Montse ostia ara això????

Aquesta carta és perquè t' enrecordis de nosaltres, dels catalans, bé avui dels cules, mira portem un any molt fotut, entre retallades, baixades de sou, PP al govern, ja no reposen "Verano Azul" i per si aixo fos poc a un paparra Portuguès tarat que ens puja els triglicèrids.

Avui necessito, t'imploro, et demano en aquesta setmana tan crucial per a la meva existència, que el Barça guanyi al Madrid i al Chelsea.

No és que no m'importin la resta de coses que li succeeixen a la humanitat, i tant que siiiii, de fet estic bastant preocupada per la reserva d'elefants que havia a Botswana i que la "cuchipandi" del Rey els reenumera a trets, pels ditets d'intel·lecte de Froilan i la neurona despendolada de son pare, per el "desmelene"de la reina i per la pujada de "Pimientos de Padrón" que amb faran mes complicat fer-los rellenos, perque els tinc ja rebotits.

Sóc molt conscient de la situació d' aquest país, del meu Pais Petit, l' altra me la rebufa bastant si no fos perquè entre "la morritos calientes" i el "cara de ciri" estan fent que Catalunya es converteixi amb una colonia Somali, mes que res per lo negres que ens tenen a tots plegats.

Be, de pas sis plau en Duran i Lleida que faci algun curset de retrobament amb si mateix perquè no sabem si va o be, te una crisis important d' identitat aquest xiquet.

Ah!! i la Feria d' Abril de Catalunya no la retallen oi?? aisss aquets vots, ai Montse que per les retallades hi han tisores que s' atontorronen segons a quin lloc i patinent segons d' altres....

Be, jo al que et deia, sis plau aquesta nit, vull un Barça Triunfant com diria en Nuñez, si pot ser que Messi no es faci la migdiada al camp com el partit del dimecres i vingui dormit de casa, sé que no ho fa casi mai, però ostres quin dia va escollir el noiet!!!!

També a poder ser que el Pepe no vingui de "nena del exorcista" o de "leñador asesino", perquè de pianista ja sabem que es passa el partit tocant els collons al contrari, envia-li  una rampa de 100 minuts sisplauet,d' aquelles que et deixen les cames agarrotades i la cara d'ui ui ui , i dic 100  perque segons con vagi la cosa allarguen el partit fins els Nadals si cal.

El neures del Portugues no ens preocupa, quan comencin a perdra s'entregara amb cos i anima a la teva companya de feina Fatima, o al mateix dimoni qui sap i els culers treurem la palanganeta per anar netejant-nos la merda que ens anira enviant mentre es caga amb tot el cagable, per aixo no cal que et preocupis reina, tu a lo teu, i jo et prometo que la setmana vinent anire a veuret amb un Ciri Pasqual i deixaré de menjar xocolate amb ametlles cada vespre durant un mes... valeeeeeeee 6 mesos, parauleta de nena bona.

Estem a les teves mans per tota la merda del voltant, per a sobre la gespa hi son ells, els millors, la nostra insígnia, un sentiment que no te paraules i que ens fa mes grans.

I per tu que ets la Fe del poble Català tot el meu respecte, ho saps oi?.

T' estimo montse

PD- Si pots fer algo amb la renovació d'en Pep t' agrairíem, que no ens cap el cul a la cadira reina!!

20 comentaris:

  1. M'ha dit la Montse( Fil directe.4.658-A-D Especial Àngel destacat a planeta Terra en funcions de reparació puntual de desastres emocionals) que ja era hora que algú li resés com Deu Mana que esta molt tipa de Salves i Virolais i que farà lo que podrà amb lo del Pepe i lo del Messi i Tot plegat que ella també es culé de tota la vida ,però que sa cosina l'Almudena de Madrid aprete que te cagas i allà hi ha lo Rouco que la te màrtir amb lo rosari tot lo dia i que farà lo que podrà però que al cel los miracles també estan amb crissi que es veu que hi ha una puta guerra d'Àngels que han tingut que reforçar la guardia de Deu nostro senyor i que quasi no poden sortir de Palau ... I que està la cosa molt fotuda perque es veu que ara resen fins hi tot els Cardenals Puteros del Vaticà i els pedofils dels col·legis de capellans i les pedofiles dels col·legis de monges, perqué no els trinquin i que hi ha una feinada d'aqui t'espero... Be ja et tindre informada.

    ResponElimina
  2. També agraït pel recull musical. De molt bon gust, com sempre.

    ResponElimina
  3. Jajajaja...Segur que a la Montse li encanta aquesta carta. No em dic Montse i a mi m'ha encantat.

    Bon vespre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Osti a la Montse l' haura agradat la carta pero al menys avui no m' ha fotut ni cas.

      Elimina
  4. Des d´aquest Petit Pais i -encara que no sigui de les que vagin amb el rosari amb la mà- li he fet una pregària a la Mare de Déu de Lluc (que com saps li diem "la Moreneta de Lluc"), i m´ha dit que ja n´havia parlat amb la Montse i que juntes no hi haurà més colors que els del Barça ;)
    Que ho disfruteu!!
    Una aferrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ais senyor ja veus ni una ni l' altra es que aixo de enrecordar-se nomes quan trona, com que no oi?

      Elimina
  5. Ostres, Marta, esperem que t'escolti! Jo crec que aficionada al futbol sí que n'és, perquè el seu nen ja porta una pilota de futbol a la falda, i es deu haver fet un fart d'acompanyar-lo als partits de l'escola, els caps de setmana. A veure què passarà aquest vespre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dons està emprenyada amb tanta crisis de fe, perque ja veus, pero molt be pels nostres jugadors encara que avui no han tingut el dia, pero tot el meu suport i reconeixement perque s'ho mereixen per tantes i tantes tardes de gloria.

      Elimina
  6. De moment perdem.....potser ens vol fer patir

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uff calla, calla que ho veig una mica negra

      Elimina
  7. Marta,
    És evident que la teva amiga Montse ahir no et va fer cap cas. Ara cal veure si dimarts te’n fa més, i si no ho fa potser t’hauries de plantejar un canvi d’amiga, no creus?

    ResponElimina
  8. Miquel hem perdut si però sempre i per sempre Visca el Barça, suposo que la Montse ahir poc podia fer i dimarts serà un altra dia i si tampoc pot ser seguiré confiant amb aquest equip que ens ho ha donat tot i va camí de convertir-se en llegenda.

    Estic molt orgullosa del meu Barça i res a dir

    I a la Montse a la meva manera me l' estimaré com sempre perquè els amics s' els estima per damunt de tot oi?.

    ResponElimina
  9. Llego tarde, al menos que se cumpla mitad.
    Saludos Marteta

    ResponElimina
  10. Hola Marta, he volgut entrar al teu darrer post "Perquè l'amor és el que som..." i em diu que aquesta pàgina no existeix... :(
    A algú més li ha passat?
    Ho aniré provant... :)

    Un petó

    ResponElimina
  11. Ona, està eliminat perque algu va Informar d' un abús, era un escrit del meu llibre Retalls de Pell, sensual i d' un erotisme molt fi, pero noia ...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs Marta si et puc dir la veritat em quedo amb moltes ganes de lleigir-lo. Buscaré el llibre!
      Fins aviat! petons!

      Elimina
  12. Marta, quan puguis passa't pel meu blog. Hi tens un petit reconeixement. Gràcies. A.
    Llàstima que l'esborressis, no vaig tenir temps de llegir-lo amb calma. Però em va agradar el fragment del Retalls de Pell.
    Espero que la Montse et faci més cas en altres coses, perquè ni una!!

    ResponElimina