diumenge

Quin és el vostre???




Diuen que la veritable professió de Rajoy és Uròleg, perquè no ens deixa de tocar els ous ...

I amb tants i tants canvis, abans els treballadors teníem contractes establerts per conveni, el PP ara ha donat a coneixer les noves modalitats de contractes amb vigència des de que s'ho ha pres seriosament i amb dedicació aixó de tocar-nos els collons.

Aquestes són les següents modalitats de salaris:

Salari Ceba: El veus, l' agafes... i et fots a plorar!
Salari Canalla: No t'ajuda gens, nomes et fa sofrir, però no pots viure sense ell!
Salari Humor Negre: rius per no plorar!
Salari Preservatiu: Et talla la inspiració i s' emporta les ganes.
Salari Impotent: Quan més el necessites t'abandona.
Salari Dietètic: Amb ell menges cada vegada menys.
Salari de l'Ateu: Ja dubtes de la seva existència.
Salari Ejaculació Precoç: Apenes la veus i ja s'ha fos.
Salari Menstruació: Ve una vegada al mes i dura 3 dies.
Salari Tempesta: No saps quan vindrà, ni quant va a durar.
Salari Telèfon Mòbils: Cada vegada vénen més petitons.
Salari Walt Disney: Fa 30 anys que està congelat

Jo estic amb el Salari Preservatiu i "virgensita que me quede como estoy".

12 comentaris:

  1. Un xic d´humor per no prendre mal.
    Jo sí li baixaria el sou, millor dit, pera mí no en tendria cap, ni ell ni uns quants més!!

    Aferradeta, nina!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lluneta millor amb bon humor perque aquesta colla de brètols no es mereixen res.
      Aferradeta maca

      Elimina
  2. El meu compleix tots els requisits alhora, Marta! En fi...
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Montse el meu també de tots una mica.
      Petonet guapa

      Elimina
  3. jo vaig per el camí de Walt Disney....esperem solucions a curt termini

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dons que la solució no sigui la mateixa que a ell eh?

      Elimina
  4. El meu és salari de merda que per no tenir, no té ni definició.

    Molt bon post del tipus entre "Ceba" i "Humor Negre".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona, aquest no l' havia pensat pero em sembla que el salari merda en aquets moments l' olorem tots oi?

      Elimina
  5. Aiii.. a mi s'ha m'escola com sorra entre els dits de les mans,
    així que em quedo amb una ejaculació precoç :(
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja diuen que final de mes es a partir del 15 de cada mes amb aquets sous que ens estan deixant, pero una mica d' alegria no Esther? sense Ejaculació precoç nena que les desgracies no vinguin per aqui.
      Una abraçada

      Elimina
  6. Em sembla que el meu és tipus telèfons mòbils, perquè ens van retallant cada vegada més (i els dies de festa), espero que no arribem a la Ceba!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aviat ni de Ceba en quedara per tots Gemma!!!!
      Una abraçada

      Elimina