Image and video hosting by TinyPic
Lluna, Venus i Mart ...

diumenge

Et trobo a faltar ...



90 dies ... 15 hores ... 38 minuts... 20... 21 ...22 segons...

Sense tenir-te entre les meves mans, sense assaborir-te d' un glob, sense sentir entre els meus dits el teu tacte delicat , les teves sinuoses formes entre els meus dits...

90 dies ... 15 hores ... 39 minuts... 20... 21 ...22 ... 23 segons...

Trobant a faltar el teu sabor, la teva essència mullant els meus llavis, llepant les tevés formes, relliscant suaument per la meva gola, amb aquestes petites gotetes que de vegades es perden entre el meu pit i la meva llengua acapara impacient omplint-me de mil sensacions que exploten una a una...


90 dies ... 15 hores ... 40 minuts... 20... 21 ...22 ... 24 segons...


Sense beure Coca-Cola !!!!!

 
 


22 comentaris:

  1. I fixa't, encara ho pots explicar!! ;)

    Quina foto més bonica! Els teus ulls omplen de llum la imatge.
    Aferradetes, preciosa! :)

    ResponElimina
  2. Si lluneta perqué soc tota una adicta a la Coca cola light.
    Gràcies per les tevés paraules, aferradetes

    ResponElimina
  3. Deliciós poema, ple de sentiment i juganera imaginació. Preciosa la fotografia!

    Des de El Far…

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jordi, com la mateixa vida, una mica plena de tot.
      Gràcies per ser-hi

      Elimina
  4. Respostes
    1. Jajaja, molt bo pero no, estic per passar-me a La Coronitas !!!!

      Elimina
  5. Molt ben explicat, acabo i quasi ni penso amb la coca-cola........les gotes que regalimen m'han esborrat la veritat del escrit.
    Felicitats....

    ResponElimina
  6. Jajajaaa, a veure quant de temps més podràs aguantar, sense tornar-hi! :) La fotografia és fantàstica, Marta!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uff no sé Montse, sóc molt terca i és una promesa, ja veurem
      La foto m' he la fet el meu fill.
      Petonet guapa

      Elimina
  7. Fantàstica foto! Llàstima que no hi hagués un xiringuito de coca-coles allà dalt... El faraó Kheops no en bevia? Així va quedar de ressec!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m' agradaria a mi perdrem en aquella epoca per veure per un foradet tots els moviments dels faraons!!
      KRT, ets una gran troballa, m' encantat trobar el teu blog.

      Elimina
  8. Acabe de descobrir el teu blog, em sembla originalíssim, boníssims textos i les imatges veritablement impactants. Felicitacions.
    Bona setmana, Marta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut en aquest racó de món tan meu i gràcies per les tevés paraules.
      Bona semana per tu també

      Elimina
  9. Humm! Ja estic pensant en la coca-cola light amb una miqueta de Bacardi que beuré aquesta nit, a la vegada que llegeixo, de nou, el teu poema mirant la teva imatge

    ResponElimina
  10. Que be que t'ho montas Alfonso!!
    Jo aquesta nit seguiré amb la meva llet de civada i la copeta de cava o de vi la deixo pel cap de semana.

    ResponElimina
  11. T'has passat a la publicitat?
    Una abraçada, Marta.

    ResponElimina
  12. Curiós fa temps que no tasto la cocacola i com diu el /la maijo, et podrien contractar. No passaran ni 180 minuts sense que rodoli xiuxiuejant espurnes per la meva gola. El teu bloc, meravella...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nenas que no, precisament estic fent esforços per no beure ni una goteta i aixo que es el meu vici.
      Gràcies Carme, benvinguda.

      Elimina