dimecres

Una porta a l'univers...


No sé si haureu escoltat alguna vegada l'existència de Portes Estel·lars, i si ho heu escoltat, si hi creieu...

Per no anar més lluny, al Montseny n'hi ha una, me la van fer descobrir fa un temps, de fet, si no hi creus, no la podràs trobar.

Perú, Bolívia, Turquia, etc, però jo em quedaré amb les que he vist, i en concretament amb la que em va impactar més, la de Abu Ghurab, i que malgrat a simple vista no diu gran cosa, forma part del Temple del sol,  com la de Niuserra i la de Userkaf, i és la millor conservada. És part d'aquest Egipte que sempre us dic què no surt als itineraris.

Aquesta porta, és una plataforma feta de Pedra caliza, granit i alabastre, encara que molts d'ells l'han descrit com a Cristall Egipci, i la seva forma estranya, diuen és un dels camps magnètics de la Terra, inclòs en uns documents desclassificats de la NASA recentment es parla, com una porta estel·lar orientada a l'espai.

Sigui cert o no, el lloc és realment fascinant i ple d'un aura, i una llum, què acapara els sentits.