Va, avui em ve molt de gust obrir un melonet sobre les eleccions del 23J.
Hi aniré clar que hi aniré, perquè m'ha tocat estar de presidenta a una taula electoral, i no em puc insubordinar perquè com diu LOREG (Ley Orgánica del Régimen Electoral General)
"En el artículo 143 de la LOREG es claro. “El presidente y los vocales de las mesas electorales, así como sus suplentes, que dejen de concurrir o desempeñar sus funciones o las abandonen sin causa justificada incurrirán en la pena de prisión de tres meses a un año o una multa de seis a veinticuatro meses”.
No se contempla una cantidad concreta para esa multa. De hecho, es variable y tiene que ver con las circunstancias personales de quien ha realizado el incumplimiento, especialmente con su economía. No son necesariamente pequeñas: se han dado casos de hasta 5.000 euros. También se pueden dar multas (más leves) por aparecer tarde, una vez constituida la mesa. El compromiso no es solo de presencialidad, sino de puntualidad".
Hi aniré, clar, no soc tan absurda com per arriscar-me que em multin o em fotin a la presó , però NO votaré.
I no votaré perquè senzillament no tinc a qui votar, no crec en cap d'ells, la vida és alguna cosa més que promeses fetes a mida del que volem escoltar, quan al final si és necessari pacten amb el mateix diable, per continuar mantenint la poltroneta i el sou descomunal que tenen per no fotre res del que van prometre.
N'he tingut prou amb el tema Catalunya, on molts ens vàrem deixar la pell i les il·lusions, dormint a col·legits electorals per defensar les urnes, el dret a decidir, on vàrem protegir els nostres grans dels atacs violents del sistema, perquè no ens enganyem el sistema és igual de feixista a Espanya com a Catalunya, sinó, comproveu, el que vàrem votar, i on hem acabat, per passar-se pel forro dels collons el nostre vot.
Per tant, prou vendre parcel-letes al cel, perquè els ídols només existeixen a l'adolescència, quan per genètica tenim les hormones despendolades i les neurones van segons bufa el vent.
I per cert, l'argument de què "tu no estàs als peus dels cavalls per això ets valenta", efectivament, no soc valenta ni estaré mai als peus dels cavalls, per això com no vull pols no vaig a l'era, com diria la meva mare.
Si no votes guanyarà l'extrema dreta diuen alguns... doncs mira, pot ser que guanyin i que rebenti tot, que voleu que us digui?.
La mateixa alienació tenen uns com els altres, o us penseu que intentar imposar classes d'àrab a les escoles, permetre el burquini a les piscines, aguantar tots els delinqüents sense extradir, als que dia si i dia també omplen de merda els carrers de Catalunya, i donar veu als fonamentalistes, i altres cacicades, és d'un cervell mínimament centrat?
No, però dona vots i els tenen agafats pels pebrots, per covards.
I ho dic jo, que he treballat a Egipte, tinc grandíssims amics allà que no tenen ni comparació amb aquesta mena de talibans que corren per aquí, i que com a respecte a la terra que tan bé em va acollir, vaig aprendre àrab com una manera més d'entendre la seva cultura i integrar-me plenament a la seva gent, i això que amb l'anglès en tenia prou, i no com ells aquí, que intenten imposar uns costums i uns drets, que no han defensat als seus països d'origen...
Però aquí som tan guais amb l'acolliment, que tenim la quota plena de miserables per metre quadrat, (com si no en tinguessin prou amb els autòctons), vivint d'ajuts, pagues i sense fotre brot, però ep!!, no diguis res o ets una racista, doncs mira, aquí queda.
Resumint, la política és un femer, i si a la vida real, qui pensaves que mai et decebria, ho fa, imagina't els companys de viatge en política, on els ideals, excepte en comptades excepcions, són de portes giratòries, i segons el poder a repartir...