I no m'estranya gens ni mica !.Un bon reportatge ;)
Graciés!! No sé si reportatge, però si vivències.
Un reportatge preciós. Surt del convencional i ens apropa a l'Egipte autèntic, lluny de les aglomeracions turístiques
Gràcies Albert, sé que és una mica pedant per part meva, però com sempre dic, gràcies a la música de David Giró, he posat a Egipte el meu nom.
Recrear-se en el passat és alimentar la nostre ànima amb els records que ens han marcat. No deixis de fer-ho, és com el carregador del mòbil humà
Mai Joan, el passat fa de nosaltres el que som, i jo m' estimo molt el meu passat, encara que no tots tinguin els colors de l'arc de Sant Marti.
I no m'estranya gens ni mica !.
ResponEliminaUn bon reportatge ;)
Graciés!! No sé si reportatge, però si vivències.
ResponEliminaUn reportatge preciós. Surt del convencional i ens apropa a l'Egipte autèntic, lluny de les aglomeracions turístiques
ResponEliminaGràcies Albert, sé que és una mica pedant per part meva, però com sempre dic, gràcies a la música de David Giró, he posat a Egipte el meu nom.
ResponEliminaRecrear-se en el passat és alimentar la nostre ànima amb els records que ens han marcat. No deixis de fer-ho, és com el carregador del mòbil humà
ResponEliminaMai Joan, el passat fa de nosaltres el que som, i jo m' estimo molt el meu passat, encara que no tots tinguin els colors de l'arc de Sant Marti.
Elimina